woensdag 13 juli 2011

RAPAPARAPAPARAPAPA.....




GIVE-AWAY UITREIKING!!!.....



.....en nee ik had niet vertelt wanneer de Give-Away uitreiking zou plaatsvinden, maar dat is dus nu, vandaag :)
2 bloggers stemde voor de Sprookjes LP en 2 bloggers stemde voor de Alice in Wonderland LP......
Natuurlijk en zoals altijd kon ik zelf geen keuze maken, en heeft RANDOM.ORG het dus weer voor mij gedaan :)



1
Sigrid zei

Wat een leuke give away. En al vier jaar een blog, dan was je nog erg jong toen je begon, wat leuk.Ik vind de sprookjes elpee erg leuk. Alleen jammer dat we geen grammofoon meer hebben


2
Anki zei

Oh, wat leuk! :)
Ik wil de sprookjesplaat wel!
Maar hé, ik heb al zo'n supercadeau gekregen van jullie dat ik 'm eigenlijk iemand anders gun. Heb vandaag trouwens superleuke foto's gemaakt met de barbapapa en Mus.


GEFELICITEERD ANKI :)

maar omdat ik het superleuk vind dat sigrid heeft meegedaan, krijgt zo ook een klein maar LEUK prijsje :)
*stuur je adres via mail naar hartjebloem[at]hotmail[dot]com*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De volgende uitreiking is voor de bloggers die voor de Alice in Wonderland  LP stemde...


DinjaDONUT zei

Ik wil die van Alice in wonderland wel ^^
en ik ben al een volger ;) 


Miss T zei

O leuk!
Ik ben volger en ik kies voor Alice in Wonderland....

Hier lijkt het bijna op Hartje-Bloem in wonderland! :)


GEFELICITEERD DINJA :)

maar omdat ik het ook superleuk vind dat Miss T heeft meegedaan krijgt ze ook een klein maar LEUK prijsje :)
*stuur je adres via mail naar hartjebloem[at]hotmail[dot]com




4 opmerkingen:

Dinja zei

Aaaah leuk ik heb je een mailtje gestuurd =D
Gefeliciteerd andere winnaars!

Sigrid zei

Wat lief dat ik ook een prijsje krijg.
Ik ga je direct mailen :-)

Anki zei

Ohhh Jippie, wat leuk! Ik had je reactie al gezien, maar heb heel weinig ge-internet de laatste dagen want we hebben vrienden op bezoek. Te gek!! Volgens mij hebben jullie ons adres nog, zo niet dan stuur ik 't opnieuw. Ben blij met mijn prijs!! :D Dankjewel!!

Anki zei

En dat Diana plaatje is super zeg! :)