zondag 4 september 2011

Count it 7

 
  

De belangrijkste zegening is VRIENDSCHAP ♥

Deze week kreeg ik leuk huiswerk mee, een fotoserie maken met een thema!....
....kreeg ik mijn lieve broertje op bezoek, en gingen we samen tekenen ;)....
....maakte ik foto's voor jullie, van mijn nieuwe lampsnoerboer!....
....en kreeg ik de grootste knuffel ooit, van mijn lieve broertje ♥


Nog meer geluk lezen? kijk bij


AnkiMaureenMaartjeIrisDeboraBelinda en Leontien.
MartineEffieTabithaFroukjeMaritEstherAnneArnikaMireilleMarie-luSuusAukjeJolanda en Esther.
Marlous, Saskia, Sacha, Carla, Tess en Sjaantje.


11 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Die foto met je knuffelbroertje is wel heeeeeeeeeeel lief...... :-))))))

En wat een leuke opdracht van school! Wat voor soort school doe je?

Goed weekend! Groetjes, Sacha

Marie zei

ja in welke school zit je ?

echt schattige broer heb je !

leuke count ! :p
-x-
Marie-Lu

hartje-bloem zei

@maarnietvangrijs, op een grafischmedia school, we doen veel met fotografie, websites maken enz.

Jikkes zei

Lieverd!!!

P.s. Gaan we nog langs de "HandMadeMarket" Den Haag?

Anoniem zei

Je blessings zijn gewoon echt zo mooi, I love NERDS!
je broer en jij zijn HEART!

Leontien zei

Mooie foto's! Lieve broer...

mamutopia zei

Ha, eindelijk eens iemand die leuk huiswerk krijgt!

Belinda zei

zulk huiswerk wil ik ook wel! en zo'n broertje ook wel trouwens....
(hoewel dat wel een beetje gek zou zijn, mijn moeder is bijna 65..... maar ik heb 4 zusjes, en wou vroeger altijd graag een broertje!)

Iris Vank zei

Vriendschap is inderdaad een hele belangrijke blessing. Mensen om je heen die je (willen) snappen en waar je energie van krijgt, dat is een echte zegen.

Die snoer is gaaf zeg! En weer zo'n lieve foto met je broertje! (Wonen jullie trouwens niet in hetzelfde huis? Omdat je schrijft dat hij op bezoek is?)

hartje-bloem zei

@iris, nou gelukkig wonen we wel in hetzelfde huis (ook al kan ik hem soms achter het behang plakken) ik kan echt niet zonder hem!
...dus ik bedoelde op bezoek, in mn kamer :) ik zie nu pas dat die zin inderdaad niet echt duidelijk is X) je kan het ook zo zien....

maarnietvangrijs zei

Aha, nu snap ik het! Klinkt als een leuke opleiding!