zondag 6 november 2011

Count it 15



Deze week :

♥ Model staan voor Stephanie's foto opdracht, voor school :)
en
♥ We zijn helemaal toetsklaar! .....het is afwachten op de cijfers....



....het was moeilijk, maar voor mij gevoel is het goed gegaan, eindelijk een weekendje rust nu.....


Nog meer geluk lezen? kijk bij



AnkiMaureenMaartjeIrisDeboraBelinda en Leontien.
MartineEffieTabithaFroukjeMaritEstherAnneArnikaMireilleMarie-luSuusAukjeJolanda en Esther.
MarlousSaskiaSachaCarlaTess en Sjaantje.


10 opmerkingen:

Belinda zei

ik duim voor goede cijfers! maar als ik zie hoe creatief je bezig bent, dan komt dat vast goed!

Marie zei

veel suces ! waneer hebben jullie wel herfst vakantie?
en echt leuke foto's
x
Marie-LU

Effie zei

Succes met de uitslag! En een fijne volgende week!

Mireille zei

Wat heerlijk dat het achter de rug is hè.
Geniet maar lekker van de rust!

Iris Vank zei

Die laatste foto is mooi zeg!

Anki zei

Als er iemand rust verdiend heeft, ben jij het volgens mij. Geniet er maar lekker van!

´t Gras van de Buren zei

Geniet van de verdiende rust en van de foto´s. Ze zijn leuk!

maarnietvangrijs zei

Geniet van je rust!!!! Mooie foto's weer!

Buiten meisje zei

Heb je jouw winterjas gehaald bij de Only? Hij lijkt namelijk supppperveel op de mijne!:D

Haha, zou wel toevallig zijn.
Hebben we, én dezelfde jas én dezelfde schoenen!

edithtjexxx zei

hallo Judith !
ik ben Edith !
een vriendin van Marie-Lu !!!
die ken je denk ik wel !! :p
ik heb je gevolgt!
leuke blog heb je en ook fotografeer talent !
x
Edithtjexxx